Onderzoek website: deelnemers gezocht!

Geplaatst op donderdag 4 oktober 2018
Foto van man met laptop en smartphone, Bron: Pixabay

De gemeente Asten gebruikt de website www.asten.nl om bijvoorbeeld informatie te geven en nieuws te delen. U kunt er ook terecht om een afspraak te maken of om producten of diensten aan te vragen.

Maar is het allemaal wel zo gemakkelijk als we denken? Kunnen we informatie duidelijker maken? Is de indeling logisch? Allemaal vragen waar we graag antwoord op willen krijgen om het zo nog makkelijker voor u te kunnen maken. Daarom start de gemeente Asten binnenkort met een onderzoek.

Het onderzoek bestaat uit een aantal opdrachten die op de website van de gemeente moeten worden uitgevoerd. Wilt u hieraan mee werken? Het maakt niet uit hoeveel u met de computer werkt. Alle tips zijn welkom.

Aanmelden

U kunt zich aanmelden via webredactie@asten.nl of telefonisch via (0493) 671 212. Het onderzoek vindt plaats in het gemeentehuis op een van de onderstaande data en duurt een half uur tot drie kwartier. Bij uw aanmelding kunt u uw voorkeur voor dag(en) en tijdstip(pen)doorgeven. Alvast dank voor uw deelname!

Op 23 oktober, 24 oktober, 29 oktober, 6 november en 16 november plannen we de onderzoeken ‘s ochtends tot 12.30 uur. Daarnaast zijn er op 31 oktober en 21 november ook een paar plaatsen beschikbaar van 17.30 tot 19.00 uur.